.

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

~Αίγινα ενέργεια γή..~ 'Ανδρεας Δαβουρλής

Η φωτογραφια  'Ανδρεας Δαβουρλής.






Ακουμπώ την ιερή  γη που επέλεξα,
γενναία τα βήματα μου με οδήγησαν
σε τούτη  'δω την άκρη,σε τούτο το νησί... 
 τους φόβους μου,την κακουχία  
του παρελθόντος ακούμπησα,
την αγωνία και τα άγχη μου!
Αγαπώ να γυρίζω τα μάτια μου παντού,
αφού με το μαγικό της χρωστήρα 
 η Αίγινα μου γαληνεύει
 τις μαβιές, τις κακές διαθέσεις,
τα αρνητικά συναισθήματα, 
τη ψυχή ,το σώμα...
και με το φώς ,το απόλυτο φως της 
λαμπρύνει όλες τις μέρες.
Πορεύομαι πια με σιγουριά,
με  γαλήνη...
Νοιώθω την ενέργεια γη,
αφουγκράζομαι τη φωνή, 
το παλμό των προγόνων,
υπήνεμο λιμάνι κι ορμητήριο,
έμπνευση  και "γιατάκι" μου,
νοιώθω  απέθαντος!






* Απέθαντος ,λέξη που έρχεται απο το Βυζάντιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου