.

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

~Κερί που λοιώνει~ 'Ανδρεας Δαβουρλής







Τολμώ! κρατώ ενα κερί αναμένο στη χούφτα μου’
λιώνει στα χέρια μου...
Καθώς αλλάζει η σύσταση του 
ανταμώνεται  με το δέρμα μου ...
επώδυνη ένωση, πρωτόγνωρη αίσθηση
καυτή αύρα αφόρητη.
Κάνει την ανάσα μου γρήγορη 
τα δευτερόλεπτα εφιαλτικά’
οι χτύποι της καρδιάς
-ακανόνιστοι- σπάνε το φράγμα.
Ο χρόνος περνά, γίνομαι  ένα μαζί του
ο αφόρητος πόνος συνήθεια,
σαν τα βάσανα του κόσμου
τις στερήσεις, τη φτώχεια του...
Σκέφτομαι κι αναρωτιέμαι
πώς αντέχει ο φτωχός και πορεύεται; 
Συνηθίζει μαθαίνει στο πόνο
στη στέρηση, στο άδικο 
μαθαίνουν και τα παιδιά του και σωπαίνουν!
Τραγικό σαν ιδέα 
δεν πονάω καθόλου, 
έγινα εγώ ο ίδιος πόνος.
Εξαιρετικά  τραγική διαπίστωση!




,,




  









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου