.

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

~Αγγέλων επιφανεία~ 'Ανδρεας Δαβουρλής





Τρείς Αγγελοι, μ' επισκέφθηκαν απόψε
όμορφοι  και λευκοφορεμένοι,
το σπίτι γέμισε  φως- Ουράνια  αύρα-
λάμψεις χρυσές, απ τα  φτερά τους...
Μα είχαν αίμα στα  χέρια
και  στα  χιονάτα ρούχα, 
τα  μάτια   βουρκωμένα....
Μου μίλησαν, μου είπαν για τις αξίες
που  ξεπούλησε φτηνά  ο  άνθρωπος,
μ' αντάλλαγμα τη μοναξιά του χρήματος,
τη μοναξιά του!
Ο άνθρωπος ξωμάκρυνε, μου είπαν
έχασε τη πίστη του
ψάχνει τη πηγή της ζωής,
ξέχασε το προορισμό του, βασανίζεται...
Πως άνοιξαν πιά, οι πύλες της αβύσσου
στον ανεπίστρεπτο καιρό, που ζούμε
το κτήνος της Αποκάλυψης βρυχάται...
Σύννεφα βαριά, οργή  γεμάτα
θα κρύψουν τους ορίζοντες!
Φυλάξου, μου είπαν
και μια νεφέλη τους κύκλωσε,
τους πήρε ξαφνικά, απο μπροστά μου,
έμοιαζε πίνακας του El greco,
αστραπές και βροντές
τους συνόδευαν όλη την ώρα
ένα  υπέρλαμπρο  φως, κάλυψε τους ουρανούς
στη φυγή τους...




~~••~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου